Reinfeldt tar negerrånaren Swahabis parti och fördömer Kinberg-Batra!

Anna Kinberg och den neger hon klådde upp

Anna Kinberg och den neger hon klådde upp

Som vi berättade häromdagen utsattes moderatledaren Anna Kinberg-Batra och hennes make David Batra för ett rånförsök av en knivbeväpnad neger när de var på Coop i Nacka för att handla under den sena kvällen. Anna kunde dock försvar sig väldigt bra! Såpass bra att negern innan ens fattat vad som hänt bara låg där på golvet, livligt blödande och det var endast med nöd och näppe som negern klarade livhanken! Nu går före detta moderatledaren Fredrik Reinfeldt till stenhårt angrepp och fördömer Kinberg-Batras självbevarelsedrift fullständigt…

Som ni kan läsa i prologen av denna artikel berättade vi bara för några dagar sedan om Anna Kinberg-Batra och den attack hon utsattes för av en unken negerrånare vid namn Hamed Swahabi. Denna neger fick dock minst sagt vad han förtjänade, och efter att moderatledaren placerat sin skoklack i negerns tinning svävade denne länge mellan liv och död i respirator vid akademiska sjukhuset i Uppsala. Vi på redaktionen var snabba med att hylla moderatledaren för sitt civilkurage, och även ni läsare har hyllat Kinberg-Batra i ett stort antal mail till oss på redaktionen, mail vi med glädje också vidarebefordrat till henne för att om möjligt hjälpa henne att förstå hur god hennes gärning var samt att om möjligt än mer bevisa vad dessa usla negrer går för.

Tyvärr är det dock inte alla som delar vår uppfattning! Enligt flera säkra källor var vår före detta statsminister Fredrik Reinfeldt redan samma kväll på plats på akademiska sjukhuset där han satt i 36 timmar och höll negerns hand medans den låg nedsövd i respiratorn. Efter att ha sett hur illa däran negern var skall han sedan ha ”kokat” inombords och beslutat sig för att låta Kinberg-Batra få stå till svars för denna ”misshandel” av negern ifråga. När det i morse stod klart att negern skulle klara livhanken ringde min redaktionskollega Herr Sonesson till mig och frågade om jag inte kunde åka ut till sjukhuset ifråga för att kolla läget och så fick det bli! Väl framme blev jag visad till det rum där negern låg och återhämtade sig och vid hans sida satt… Just det! Fredrik Reinfeldt…

– Ni! och er förbannade tidning! Jag trodde väl för fan att jag var klar med er nu när ni såg till att vi förlorade valet, men likt förbannat så tvingas jag se er igen! Förföljer ni mig eller vad fan är det fråga om Herr Hasselblad!?

– Absolut inte Herr Reinfeldt! Men som den enda seriösa som finns att tillgå av svensk media är vi ju tvungna att följa upp hur det går i fallet med Anna och negerrånaren.

– HAMED HETER HAN! När ni nu ändå är här och ser hur illa han pryglats, hoppas jag verkligen att ni står på min sida och vittnar till Hameds fördel! Anna ska buras in för mordförsök och därmed basta!

– Knappast Herr Reinfeldt! Negern försökte ju råna henne! Tvärtom ska hon väl prisas för sitt mod och sitt civilkurage!??

– Åh ni vidriga svenskar! Ni är rasister allihopa! Fast det är klart, alla ni som inte har afrikanska gener i blodet såsom vi har, ni begriper förstås inte bättre! Hamed har inte gjort något fel alls, men Annas våldsamma tilltag tog nästan livet av honom!

– Eh!? Han vevade med en kniv mot henne och försökte stjäla hennes handväska!

– Det spelar väl för fan ingen roll!? Hon kunde gott gett honom handväskan plus att hon kunde gett honom sina bankkort samt deras koder! Det är han ju värd! (yttras samtidigt som han smeker negern på dess panna)

– Du måste skämta med mig? Nog för att negrer är för primitiva för att kunna kontrollera sina handlanden, men självklart skall han ju åtalas för rån och sedan utvisas!

– NU FÅR DET VARA NOG! Vet du vem du pratar med Herr Hasselblad!? Jag som unik negerhövding bestämmer vad som gäller!! Jag har redan ringt Leif Silbersky som skall se till att Anna buras in på livstid för detta hemska dåd och vi kommer att begära ett skadestånd på minst 10 miljoner!

– 10 MILJONER!? Ett mordoffers familj får ju på sin höjd några hundratusen?

– Ja, men det är också ingenting mot detta horribla dåd! Jag kan känna hur starkt hans negerblod är! Precis som mitt! Vi har starka band! Band ni dumma svennar inte ens kan stava till! Jag har varit här varje dag med bananer samt kokosnötsmjölk och nu skall jag se med vilka medel som helst se till att Anna får sitt straff! Att hon inte vet bättre!? Jag var så stolt över henne! Hon är gift med en neger, och när hon sedan dessutom sög mig så bra som hon gjorde gav jag henne förtroendet att ta över efter mig och så tackar hon mig såhär!? Nej fy fan! Inte för att chansen är så stor men jag ska försöka återinförskaffa dödsstraffet i Sverige! Bara för att utdömas vid händelser som denna förstås! – KOLLA! nu rör han på sig! Åhhh lilla Hamed-ponken…. FÖRSVINN HÄRIFRÅN NU FÖR FAN OCH LÄMNA OSS I FRED!

Efter negerhövding Reinfeldts utbrott fann jag det som tryggast att avvika från platsen… Vad som nu sker i detta fall återstår att se, men helt klart är förstås att vi nu om möjligt än mer vill hylla Anna Kinberg-Batra för sin hjältemodiga insats! Att Reinfeldt är en landsförrädare är förstås extremt gamla nyheter, men att han skulle sätta en kniv i ryggen på sin egen kollega på det här sättet… Nej det trodde vi faktiskt inte…

Roland Hasselblad / Hänt i Sverige

 

6 thoughts on “Reinfeldt tar negerrånaren Swahabis parti och fördömer Kinberg-Batra!

  1. Vilka löjliga historier. Dom är inte ens skrattretande.
    Negerrånare= är en person som rånar negrer (korrekt Svenska)
    Är ni som skriver här etniska Svenskar undrar jag? Ni behärskar ju inte det Svenska språket i skrift. Detta får mig att undra.

    • haha Bra där Ville viking. Håller med dig till 100% De klagar på att invandrarna inte kan svenska, sedan undrar man om de själv lämnat lågstadiet än.🙂

  2. Har man inga nyheter så kan man ju alltid hitta på egna. Sedan kan man strunta i att hänvisa till var i Hellsingland man läst det, dvs. i ens egen fantasi. Seriöst, det finns intelligentare nassar som de på fratider, vilka förvränger verkligheten genom att ta enstaka citat från verkligheten och fylla det med rasistiska tolkningar, sedan finns det här, som i bästa fall lurar en femåring.

Kommentera

