Victor Nygren har rymt från rättspsyk – vill ner och strida för ISIS!

Victor Nygren, med våld i sinnet

Victor Nygren, med våld i sinnet

Det har varit påtagligt tyst från och om det latinamerikanska gatubarnet Victor Nygren (eller Fernando Dos Reis Silva) som han numera tydligen föredrar att kalla sig, den sista tiden. Här på redaktionen trodde vi att man på rättspsyk i Umeå klippt internetanslutningen för den annars så frispråkiga psykpatienten, därför var det nära på att vi satte morgonkaffet i vrångstrupen när vi kollade mailen när vi kom till jobbet i morse.

Nygren som tidigare varit väldigt aktiv som nationalist (sitt ursprung till trots) då han bl.a sprungit runt o gastat ”Sieg Heil” och vevat med sin negernäve på Umeås gator… För er nya läsare som inte känner till den tragiska historien om detta latinamerikanska gatubarn har vi i ett flertal artiklar belyst sorgesången om denna dåre som b.l.a gjort sig skyldig till mordbrand samt förälskat sig i andra tragiska personligheter som mörderskan Michelle ”Vampyrkvinnan” Gustavsson, Helena ”Skelettkvinnan” Ludvigsson, Åsa Linderborg samt nu senast, den alkoholiserade feministledaren Gudrun Schyman…. Googlar man på ordet ”sociopat” är det mycket troligt att man får upp en bild på Nygren för en mer passande benämning på en sådan människa är svårt att finna…. Idag fick vi det dock som sagt svart på vitt då Nygren skickat oss ett brev där han b.l.a medger att han rymt från rättspsyk i Umeå där han hållits inlåst de sista åren, samt att han nu avser att åka ned till Syrien och strida för ISIS! – Vi ägnar således hela dagens Hänt i Sverige åt honom, och publicerar hans brev till oss i sin helhet! – Varsågoda….
Hej Hänt i Sverige Ni vet hur mycket jag hatar er och er tidning för alla de djupgående reportage ni gjort om mig!! Ni är hemska rasister som inte kan låta latinamerikanska gatubarn som mig vara i fred!! Bara för att jag gjort mig skyldig till lite smågrejer som mordbrand, hets mot folkgrupp och blivit förklarad psykiskt störd av läkare är inga som helst anledningar till att förfölja mig på det sätt ni gjort!!
MEN! Det är skitsamma nu, för att jag vill med detta brev nå ut till så många som möjligt varpå jag vänder mig till er då ni som nästan alla känner till ju är Sveriges trovärdigaste nyhetskälla! Igår morse gick jag på en 24-timmars permission och jag kommer ALDRIG mer återvända till det där jävla dårhuset!! NEJ! Som den fantastiska agent jag är, är det min plikt att ta striden tillsammans med mina somaliska bröder Hassan, Muhammad och Hashim!! Vi kommer att åka ned och strida!! Det kan ni ge er fan på!! Där skall vi skövla allt vad som går, döda dem där jävla kurderna och plocka deras horor till kvinnor!! ÄNTLIGEN! ska jag få lite fitta igen! Det var länge sedan, det ska gudarna veta!! Fan! Jag hade ju halva inne innan Gudrun blev för full senast, och även om jag försökte även med Soraya Post så vägrade hon släppa till, den jävla horan!! Nästa gång jag får chansen ska jag inte fråga först utan det är förstås deras plikt att lägga sig på rygg för en världsberömd internetagent som mig!!! Men det inser dem inte, rasister som dem är!!
Det har varit ett helvete de sista åren!! Rasister som alla svenskar är, har trots att jag är oskyldig till allt jag anklagats för, förklarat mig för psykiskt sjuk, och låst in mig i denna helvetesbyggnaden i Umeå! Nu skall jag dock aldrig tillbaka!! Jag vill att hela svenska folket skall inse vilken eminent agent jag är!! Jag är dock inte den förlåtande typen, utan efter att vi gjort våra hjälteinsatser för ISIS! skall hela svenska folket knäböja för mig!!! Ty JAG och endast JAG är eran gud!!! Publicera detta brev nu Herr Hasselblad så skall jag i gengäld skona era liv!! När ISIS hyllat mig för mina insatser kommer ni också att inse vilken gud jag är!!!. Nu ska vi bara skaffa vapnen vi behöver, sedan skall ni få se på fan!!
Fernando Dos Reis Silva!!!
Roland Hasselblad / Hänt i Sverige

16 thoughts on “Victor Nygren har rymt från rättspsyk – vill ner och strida för ISIS!

  1. Är detta verkligen sant!? Plocka av honom medborgarskapet och sätt han på nästa flyg till hans hemland!! Börjar bli jävligt less på otacksamma och våldsamma invandrare!!

      • Det är väl du som är den där terroristen va!? Och nu ska du skylla ifrån dig!? Vad fan menar du med förtal???

      • Stämmer det att du sitter på rättspsyk Fernando och isåfall varför gör du det?? Istället för fängelsestraff??

    • Jo, det här var rätt billigt, sluta med sådana förfalskningar. Jag såg rätt tidigt att detta var bara bullshit, och jag gillar det inte!!!
      Jag tycker att islam i stort, är en riktigt farlig religon i Sverige, och bör bekämpas..
      Jag vet också, att alla islamister inte är farliga, eftersom jag träffat på, och lärt känna några musliner, men många är det, och dom måste bekämpas.

      Men HIS, hitta inte på en massa, det behöver ni inte gjöra.

  2. Har nu tittat igenom denna fruktansvärt hatiska sida så ingående som mitt psyke tål och jag kan lova er att när Fi kommer till makten kommer en av våra första åtgärder bli att förbjuda dylika företeelser! Vidrigt, manligt hat som måste bort från samhället snarast!
    Krossa rasismen!

    • Det är vad ni tror ja men min vän Rabbi A.Sclomho har lovat oss en stor överraskning i extravalet!
      ”Det handlar bara om vem som håller i kulramen” sa han, sådeså!

  3. Ping: Victor Nygren kommer ut som homosexuell! | Hänt i Sverige

  4. Kan någon ge snubben som äger bloggen hals namn och adress?
    Vad heter han?
    Är han verkligen ett psykfall?

    Är han aktiv på flashback inom droger och invandring?
    Är transport hans jobb?
    Är han jude men låtsas att han är svensk?

Kommentera

