Massiv knarkhärva avslöjad inom Åsa Romsons kamratkrets

Åsa Romson står och röker spliff medan hon talar i Almedalen

Åsa Romson står och röker spliff medan hon talar i Almedalen

På Hänt i Sverige har vi tidigare bevakat våra politikers sedeslösa leverne, men det senaste fyndet har tagit även oss på sängen. Åsa Romson har nämligen avslöjats som ledare för en massiv knarksmugglarring, en som fraktat in tonvis med narkotika i Sverige!

Det var i slutet av maj detta år som vi gjorde det avslöjande som fick nästan hela Riksdagen att hata oss – nämligen att 236 av 349 riksdagsledamöter regelbundet tar narkotika. Det slutade dock inte där, för nu i veckan har det uppdagats att Åsa Romson haft knarksmugglande bekantskaper som hon tillsatt på höga poster, något Fria Tider skrivit om. Då vi hörde om detta bestämde vi för att gräva djupare i ärendet – och det vi funnit nu är att hon själv drivit en smugglarring som får även juggarnas verksamhet att blekna i jämförelse. Enligt de poliser vi talat med ska hon personligen ha översett transporten av tonvis av amfetamin, heroin, kokain, LSD, meskalin och diverse andra droger. Man har hos polisen märkt att gatupriset på droger sjunkit en hel del de senaste åren, och när man började inspektera Romsons förehavanden närmare började man få svar på varför – för att hon iscensatt en i Sverige ej tidigare skådad droglangningsruljans.

Åsa Romson börjar verkligen göra skäl för epitetet ”Knarkdrottningen” som vissa på Flashback har börjat tillskriva henne. Flera av forumets skribenter berättar hur de personligen köpt narkotika av henne, och förvånats över just vilka magasin hon har tillgång till. Medan drogkonsumenter vanligtvis får ta det säljaren har och inget annat, så har Romson gett dem ett stort urval att välja mellan. Som en kille uttryckte det:

”Åsa Romson, hon hade då fan allt. jag gick dit på plattan för att köpa mig lite nedåttjack. skulle förstås hellre köpa något fint kokain, men hade inte ens kunnat drömma om att ha råd. men när hon såg mig nere som jag är så ofta så frågade hon mig om jag ville ha lite lyxkoks. jag säger ba: men inte har jag råd med det! och hon sa ba: det har du visst! jag har finaste tjacket från bolivia, och du kan få det för femhundringen grammet! jag säger ba: men dra den om rödluvan också! då tar åsa fram en pipa och stoppar ner lite vitt pulver i den och börjar genast röka. då säger hon ba: vill du smaka lite? jag nappar direkt på erbjudandet och tar mig några bloss. och det är bästa upplevelsen jag någonsin haft! utan att tänka på det använder jag upp hela socbidraget på koks och går därifrån med tio gram i fickan. det varade i sådär en vecka, nu måste jag ha mer!”

Som synes är Åsa en mycket effektiv langare. Hennes kunder verkar vara rätt nöjda, men faktum är att detta faller under rubriceringen narkotikabrott, en gärning som kan ge flera år i fängelse för den som upptäcks. Huruvida polisen har tillräckligt med bevis för att sätta fast henne återstår att se, men helt klart är att de är henne på spåren. Det är rent skandalöst att politiker i dagens Sverige smugglar in knark – och än mindre helt obekymrat står och säljer det på Plattan!

2 thoughts on “Massiv knarkhärva avslöjad inom Åsa Romsons kamratkrets

Kommentera

