Sve-Sve:s Somaliesanering – Svenska folkets räddning!

Sverker Svensson, VD för Sve-Sve:s Somaliesanering

Sverker Svensson, VD för Sve-Sve:s Somaliesanering

Precis som ni trogna Hänt i Sverige-läsare redan känner till, har vi i ett flertal artiklar belyst problematiken med invasionen från de somaliska inkräktarna och alla problem dessa nesliga kreatur ställer till med.. Nu kommer vi dock äntligen med glada nyheter i ärendet! En riktig helyllesvensk skall nu rädda oss från detta och inom kort skall somalieproblemen vara ett minne blott!  Vi ringde upp honom för en intervju för att få veta mer om detta lovande samt välbehövliga projekt! Möt Sverker Svensson! Mannen bakom Sve-Sve:s Somaliesanering!

– Goddagens Herr Svensson,

– Nämen hallå Herr Hasselblad! Allt väl min gode herre?

– Bara bra tack. Jo, det är så här att både vi och våra läsare är nyfikna! Vad är det för firma du har startat, och hur fungerar den?

– Jo, med tanke på det enorma somalieproblemet vi många svenskar nu lider under, beslutade jag mig helt sonika för att på allvar ta tag i problemet! När man hör ordet sanering tänker man ju oftast på sanering av asbest, pcb och andra miljöfarliga ämnen men i det här fallet är det precis som firmanamnet antyder somalier som saneras bort! Det har aldrig funnits något större hot såväl mot miljön som mot vårt samhälle än den somalieinvasion vi nu lider under, varpå jag kände att en firma som utplånar somalier verkligen behövdes!

– Både jag och mina kollegor på redaktionen instämmer till fullo! Hur fungerar det då? Ringer man bara er så rycker ni ut eller?

– Ja, det kan man säga! Vi är lite som att man ringer 112, bara att vi är mycket effektivare! Vi lämnar ingen tid till spillo utan vi är på plats blixtsnabbt för att eliminera den hotande ohyran!

– Kan du ge bra något exempel?

– Ja visst! I morse ringde en äldre gentleman, boende i negerkolonin Ronna i Södertälje. Han var alldeles förtvivlad! Han hade bara varit ute och handlat för att komma tillbaka till ett sönderslaget hem! Han förklarade att han bodde ensam i sin lägenhet på 3:e och översta våningen i ett radhus, endast omgiven av somaliska grannar!

– Usch, det lät då inte vidare trevligt…

– Nej, det tyckte jag också och jag skickade genast dit mitt bästa team! I sådana här situationer finns inget annat val! Vi började med att gjuta igen ytterdörren samt balkongdörrar och fönster på bottenvåningen så att inga skadedjur skulle kunna ta sig ut den vägen! Sedan skickade vi upp vår skylift till den översta våningen där vi plockade ut den stackars mannen som ringt oss och satte honom i tryggt förvar. När det sedan var klart  började vi spruta in vårt ”medel” via fönstergångarna till samtliga de andra lägenheter, De två översta våningarna gick helt planenligt, men när vi kom ned för att rensa bottenvåningen skakades vi av att se en somalier fullt i färd med försöka ha sex med en katt!

– Tidelag alltså! Ja dessa negrers sexlust vet då inga som helst gränser!

– Nej, det gör den sannerligen inte! Här fanns ingen tid att spilla! Vår sanerare tog istället fram sin glock och satte blixtsnabbt en kula i skallen på den! Ja, somaliern givetvis! Katten tog vi hand om och körde till jourhavande veterinär!

– Det var nobelt gjort! Herrn verkar vara en sann djurvän!?

– Det är jag absolut! Därför blir jag också i många fall förbannad när folk jämför somalierna med apor! Babianen sägs var den mest korkade ur apsläktet, men jag har aldrig sett en babian som varit ens i närheten av att vara så intelligensbefriad som en somalier är! Bara uttrycket i sig är ett stort hån mot hela apsläktet!

– Låter som en mycket sund syn på saken! Det låter som ett mycket spännande jobb detta!?

– Det är det också, och framförallt är det samhällstjänst vi håller på med, så vi gör nytta också! Säg mig, Herr Hasselblad är inte pigg på att följa med oss under en arbetsdag? Vi har ett storjobb i Husby kommande vecka!

– Det gör jag mer än gärna!

– Härligt! Hälsa dina kollegor Herrarna Sonesson, Gunnesson, Vestin samt Joakim Modig så gott så ses vi till veckan!

– Det ska jag göra! Och tack för intervjun!

Roland Hasselblad, nybliven reporter

2 thoughts on “Sve-Sve:s Somaliesanering – Svenska folkets räddning!

  1. HAHAHAHAHA!!!!!!!!!! Vem är negern som kommenterat ovan??? Lär dig språket din korkade negerjävel!!

Kommentera

