Barnmisshandel med Katerin Mendez – Feministiskt initiativs guide till att uppfostra barn

Katerin Mendez säger sig vara emot våld mot barn, men praktiserar något helt annat. Bild: snuttis från Flashback.

I dag kom det fram, tack vare Fria Tiders granskning, att Feministiskt initiativs riksdagskandidat Katerin Mendez torterat sitt barn. För detta kom hon undan med endast ett strafföreläggande. Detta är mycket viktig information som man underlåtit att nämna från Fi:s håll, och vår massmedia kommer inte heller täcka det som hänt. Därför bestämde vi att gräva djupare i ärendet – och fann inte bara vad hon hade gjort, utan även att hon skrivit en guide inom F! till hur man uppfostrar barn.

Många blev kanske förvånade när de fick läsa att en av feministerna torterat sin dotter. Visserligen är det allmänt känt att feminister gärna misshandlar söner, men en dotter? Det man måste förstå är dock att feminister hatar barn av båda könen, även om de förstås hatar pojkar mer. Så man bör inte bli så överraskad när man nås av nyheten att en av dessa feminister torterat sitt femåriga barn. Stackaren placerades under iskallt vatten för att hon skrikit vid matbordet. Undra vem dottern tagit efter, måhända? Kanske sin alltför högljudda och skräniga mor?

Det slutar dock inte här. Feministiskt initiativ har nämligen en officiell guide till barnuppfostran, som endast sprids inom organisationen då den har ett alltför kontroversiellt innehåll. Partiet F! är ju naturligtvis till för kvinnor, och många av dessa kvinnor har faktiskt barn. Medlemmarna har funnit det svårt att kombinera politiskt arbete med sina hushållsförpliktelser, varför guiden sammanställdes. Syftet med guiden är att minimera den tid man behöver ägna sig åt sina barn, så man istället kan sitta på Café 44 och dricka te med de andra kulturmarxisterna. Här följer guiden:


Katerin Mendez guide till att uppfostra barn

Barn är något hemskt. Det är nog så att man helst av allt inte skulle vilja skaffa några. Men om man inte skaffar några egna barn, har man inga alls som sin personliga egendom. Om man inte jobbar på dagis, förstås, då man i såna fall har andras barn i sitt stall. När du skaffat ett barn finner du nog att du har att göra med ett glupskt och bångstyrigt litet åbäke, som du helst av allt skulle vilja spola ner i toaletten. Men om du gör det så dör barnet, och du riskerar också åtalas för barnamord om någon återfinner barnet i ett vattenrör någonstans. Så därför kan du inte bara spola ner dem, utan måste faktiskt ta hand om dem. Något jag tänkte vägleda dig genom här.

Det är skillnad mellan barn och barn. Vad det gäller flickor så brukar de sköta sig relativt bra. Men det finns något hemskt kallat pojkar också, och de kommer få dig att vilja dränka dig i sjön. Visserligen är kön bara en social konstruktion, men på något sätt lyckas patriarkatet nå alla av pojkkön och lotsa in dem i deras sexistiska konspiration, från deras allra första år. Så alla pojkar är stora problem att uppfostra. Hade det varit lagligt hade jag förespråkat att döda alla pojkar, men patriarkatet styr dessvärre vårt samhälle och förbjuder oss från att göra det. Så vi tvingas ha även söner.

Min rekommendation när pojkar är som de är, är att ge dem flitigt med aga. Men inte så de får blåmärken! För då kan någon av feminismens fiender lägga märke till dessa och anmäla det till polisen. Då kan du förlora vårdnaden av ditt barn, vilket jag riskerade göra. Lyckligtvis var jag smart nog att slå med handflatan över en stor yta av kroppen när jag pryglade min son, varför de aldrig kunde hitta några bevis för att jag gjort det. Men jag måste erkänna att jag åkte på ett strafföreläggande när jag togs på bar gärning med att tillrättavisa min dotter. Hon hade varit så jobbig vid middagsbordet och rent av skämt ut mig, varför jag inte hade något annat val än att aga henne där på fläcken. Det gjorde jag genom att dra med henne in i badrummet och skölja henne med iskallt vatten. Hon var tyst och go under ett långt tag efter detta! Så det fungerar!

Men dessvärre dök mitt ex upp just som jag gjorde det, och han gick förstås till polisen och berättade vad som hade hänt. Jag tvingades förklara för dem hur stressad jag varit med studier och sånt, varför jag inte hade energi nog att handskas med min dotters utbrott. Övertygande som jag var, fick jag polisen med mig, och de hade överseende med det som hade hänt. I slutändan gick jag helt segrande ur alltihop, med ensam vårdnad om barnen och fri från straff. Vilket är anledningen till varför jag skrev denna guide. Det jag vill poängtera är vikten av prygla sina barn på ett sätt så att omgivningen aldrig får reda på det! Och särskilt prygla pojkarna, denna djävulens avkomma.


På redaktionen kan vi konstatera att Mendez är trogen feministstereotypen – hennes hat mot barn överstiger alla gränser! Feminister är helt enkelt inte bra mödrar!

Se även dessa länkar om den chilenska invandraren Katerin Mendez:

Exponerat: http://www.exponerat.net/toppnamnet-mendez-f-torterade-5-arig-dotter-far-stanna-i-partiet/

Nedstängt Twitter-konto: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:Ig0AHsyaWjsJ:https://twitter.com/katerinmendez13+&cd=1&hl=sv&ct=clnk&gl=se

Flashback-tråd: https://www.flashback.org/t2441854

10 thoughts on “Barnmisshandel med Katerin Mendez – Feministiskt initiativs guide till att uppfostra barn

  1. Ett skrämmande rykte går såhär i valtider!! Tattarjuden Dror Feiler skall vara pojkvän till Jonas ”Lenin” Sjöstedt!!! Detta skall innan ha skötts diskrets, men tydligen skall de båda ha setts på en bögbiograf i Stickholm igår!!! Vet ni på Hänt I Sverige något om detta!???

    • Vi har hört vissa rykten med sådan innebörd. Så Vänsterpartiet kanske är en enda stor bögklubb? Inte så konstigt att flatorna lämnade partiet och sökte sig till F! då – man måste visst vara bög för att platsa i dagens (V).

      • Skulle ju inte förvåna direkt!…. Bögar och kommunister står ju inte direkt högt i kurs hos någon frisk människa… Ni brukar vara först på allt, men får jag fråga om ni krävt att ni krävt att idioten Dogge Doggelito deporteras än!? Ännu en judelakej som nu offentligt hyllar kommunismen!! En trekant med Feiler och Sjöstedt ligger nog nära till hands nu…

        Skall helt sluta ens ”blicka” på Aftonbladets websida! Varje dag är det nu någon ny jävla pisskrönika där någon importerad träskneger, kurd, zigenare agerar krönikör och hyllar den mångkultur alla människor avskyr!!!

        Vart slutar eländet? Och vad rekommenderar herrskapet att man gör åt det??

      • Ojsan, ser nu att Dogge gått ut med att han röstar på vänsterextrema Kommunistiska Partiet. Sådana latrinamerikaner vill vi inte ha här i Sverige! Vi tar nog och kräver att han deporteras, ja! Dels för detta ställningstagande, dels som straff för att ha drivit bandet Latrin Kings.

        Aftonbladet är en helt horribel tidning och sida, det är som om Satan och Belsebub slagit sig samman för att skapa den mest diaboliska publikation man kan tänka sig. Vi önskar vi kunde DDoS:a bort den helt och hållet.

        Vi kanske helt enkelt får lita till Gud, och göra vad vi kan för att inte våra egna barn ska behöva befläckas av detta nya ”Sverige”.

      • Har redaktionen hört ryktet om att Jimmy Åkesson ska avgå efter att ha fått ett erbjudande han inte kunde säga nej till?
        Tydligen ska han ta familjen och flytta till Ungern redan nu i helgen, där har han ju släkt också, av zigenarkaraktär enligt somliga.
        Värt att undersöka kanske?

      • Vi ska minsann titta närmare på det. Vi har också hört att Åkesson kan vara av zigenarsläkt, vilket är varför han avgudar judarna så. Man skulle ju kunna beteckna judarna som mer framgångsrika zigenare. Resandet, rotlösheten och parasitismen har de båda gemensamma.

  2. ABSOLUT inget fan av Åkesson! Det kan jag lova! Men han är ändå den människa jag känner MINST förakt emot av dem i riksdagen!…. Det säger INTE LITE!! om de resterande tattarna!!!!!…….

      • Bra fråga. De kanske gör ett enda brott till två rubriceringar på det viset. Sedan lär de väl slå en med en tredje rubricering också, för att ha ”lurat” dem till att betrakta de så civiliserade negrerna som djur. Precis som de försöker få bort det viktiga begreppet ras nu.

  3. Ni har helt rätt såklart! Gillar er artikel om hotet från Afrika skarpt!! Detta kan inte nog belysas, men likt förbannat tillåts dessa bestar invadera landet i oförhämmad takt… Negrer är primitiva djur, (eller snarare odjur), men dessa verkar vara vara fridlysta eller dylikt!?

    Läs gärna artikeln jag länkade till där, detta är inte bara en misshandel av en försvarlös gammal man som negern gjort sig skyldig till, utan även ett rejält påhopp på den demokrati vi påstås ha i Sverige!! Varför reagerar inte folk tror ni!? Hade det varit i Ryssland hade negern haft en kula i skallen innan han hunnit flytta sig en enda meter!!

Kommentera

