Afrikansk invandrare blev stormrik genom Jallows guide till bidragsfusk

Lumumba Jackson

Nyrike Lumumba Jackson

Jallow Momodous guide till bidragsfusk, den vi uppmärksammade för drygt två månader sedan, har nu satts i bruk av Nigeriafödde Lumumba Jackson. Innan Jackson började med detta bidragsfusk var han luspank bidragstagare utan ett öre på banken, men nu har han BMW, åtskilligt med smycken, två hus i Spanien samt bostadsrätt i Djursholm. Hänt i Sverige intervjuade honom i dag på Djursholms golfklubb.

– Tjenare mannen! Så ni är från Hänt i Sverige?

– Det är vi minsann!

– När jag var bara var en fattig blatte hade jag så mycket hat för er tidning. Ni personifierade allt jag avskydde med Sverige – främlingsfientlighet, kapitalism, hårda tag mot brottslighet osv. Men nu ser jag er i helt annat ljus.

– Det var trevligt att höra. Så va fick dig att ändra dig?

– När jag fick min förmögenhet började jag få helt annat perspektiv. Nu trodde jag inte längre att Mona Sahlin skulle komma och rädda mig, eller någon av de andra politikerna som säger sig kämpa för invandrare. Nu var jag min egen lyckas smed!

– Om ändå andra invandrare hade din entreprenörsanda. Fast som vi förstått det blev du inte rik på faktiskt företagande?

– Nä, egentligen inte. Det jag istället gjorde var att läsa Jallow Momodous guide och följa den till punkt och pricka. Jag hade aldrig kunnat vänta mig sådan framgång på så kort tid! Miljonär på endast två månader!

– Imponerande. Här har vi fattigpensionärer i Sverige som knappt får mat att äta, och så lyckas du fuska till dig fin bil och flera egna tomter.

– Jag var född vinnare!

– Så just hur gick du tillväga?

– Som guiden beskriver så begav jag mig först till närmaste socialkontor, vilket var i Botkyrka kommun. Där hittade jag några medelålders damer, och även fast jag inte kan läsa och skriva svenska, så hjälpte de mig fylla i en ansökan. Sedan hade jag 20 000 på en gång tack vare det förstärkta invandrarbidraget de tipsade mig om. Men turen slutade inte där. För när jag besökte nästa socialkontor i Haninge stötte jag på självaste Batikhäxan Berit, och hon förälskade sig i mig så mycket att hon gav mig kontaktinformation till varenda socialsekreterare i hela Storstockholm! Sedan var det bara att ringa runt!

Batikhäxan Berit

– Så nu började pengarna rulla på allvar?

– Jajamensan! Jag skickade in 43 bidragsansökningar på en enda vecka och fick varenda en godkänd! Klirr sa det, och så hade jag plötsligt 560 000 kr på banken!

– Så då blev det direkt till att storhandla?

– Japp! Det första jag köpte var en BMW Sedan! Gussarna blev så imponerade.

Jacksons BMW Sedan

Jacksons BMW Sedan

– Så livet lekte med andra ord, tack vare Jallows guide?

– Japp! Jag vill uttrycka min tacksamhet till Jallow för att han skrev denna guide! Utan honom hade jag fortfarande bara varit en fattig bidragstagare.

– Kanske du skulle passa på att tacka Sveriges skattebetalare också?

– Äsch fan, räcker ju med att man tackar en person. Och liksom, dessa skattebetalare skulle inte ha gett mig dessa pengar om de haft ett val.

– Så vilka är dina planer nu?

– Inte helt säker, men jag tror jag ska åka Sverige runt med min BMW och besöka varenda socialkontor som finns. Även fast jag är miljonär nu kan man ju också bli miljardär. Då kanske jag kommer med i Guiness rekordbok som den förste bidragsmiljardären! Varenda parasit på hela jordklotet kommer avguda mig!

– Vi får önska dig lycka till med dina planer.

9 thoughts on “Afrikansk invandrare blev stormrik genom Jallows guide till bidragsfusk

  1. negersvin din j-a parasit försvinn från sverige ingen vill ha dig här ditt j-a äckel t.o.m en apa besitter större intelligens din j-a parasit eller ta livet av dig vet ja ,hela du äcklar mig din svin

  2. Ping: Drömmen om ett somaliefritt Sverige | Hänt i Sverige

  3. Niggern spelar flashig och tror han är något. Vad fan. En jävla apa med krimskrans, som han säkert köpt på loppis. Om hannen har lurat till sig pengar så ska han omgående kastas ut från Europa, och förvägras asyl i alla Européiska länder.

  4. Ping: Hänt i Sverige kräver: Deportera Kitimbwa Sabuni! | Hänt i Sverige

  5. Ping: Hänt i Sverige håller omröstning: Vilken är Sveriges största negerboll? | Hänt i Sverige

  6. Till oss människor med minsta begrepp av källkritik så bildgooglade jag eran bild. efter att ha spenderat 5 sekunder så framkom det att bilden snarare är på rapparen ”Gucci Mane”. En sån simpel sak innebär att allt ni skrivit är smörja. Till dom övriga kommentarerna som inte listat ut att detta är falsk information, lycka till i framtiden.

  7. Så här går det till! Vad fan har dom på våra sosskontor att göra? Det ska vara krav på Svenskt medborgarskap eller att man betalat in skatt i minst 10år för att få kvittera ut bidrag! Den pajas som inte fattar, kan ju besöka närmaste sosskontor och se efter själv!

  8. Ännu ett bevis på att, jordens dummaste folk finns i norr.I norra Europas tassemarker borta från all ära och redlighet lever ett folk, som Gud har glömt. Då de varken har intelligens, kurage, omdöme eller stolthet. I stället fick de en extrem feghet, slöhet och ett gigantiskt storhetsvansinne i utbyte,
    .

  9. Ännu ett bevis på att, jordens dummaste folk finns i norr.I norra Europas tassemarker borta från all ära och redlighet lever ett folk, som Gud har glömt. Då de varken har intelligens, kurage, omdöme eller stolthet. I stället fick de en extrem feghet, slöhet och ett gigantiskt storhetsvansinne i utbyte,
    .

Kommentera

