Möt Joakim Modig – kungen av politisk inkorrekthet

Joakim Modig, de politiskt korrektas värsta mardröm

Joakim Modig, de politiskt korrektas värsta mardröm

Här på Hänt i Sverige tänkte vi att vi skulle introducera vår vän Joakim Modig. Han har inte gjort något bidrag i vår tidning än, men förhoppningsvis kommer han skriva en del krönikor och sådant i framtiden. Om det finns någon som ger anti-PK:ismen ett ansikte så är det han.

Tyvärr kryllar dagens massmedia av kosmopoliter, metrosexuella och andra fån som bjuder över varandra i att vara politiskt korrekta. Därför tänkte vi visa att det faktiskt finns människor som är raka motsatsen, även i denna mörka tid. Närmare bestämt Joakim Modig, 54 år gammal, med en lång egen näringsverksamhet bakom sig. Dagens upplaga av Hänt i Sverige kommer bestå helt och hållet av en intervju med honom.

– Hejsan där, Joakim. Du är stilig som vanligt.

– Man måste ju klä sig som sig bör.

– Så vad står på?

– Sitter och tittar igenom stämningsansökningar mot de svenska kämpar i medborgargardet som jagade bort invandrarna från Stockholm. När jag hörde talas om deras situation, att de nu kommer åtalas, tog jag direkt och erbjöd mitt kunnande som juristhjälp.

– Det var hedervärt. Rent förjävligt att man ens ska kunna misstänkas för brott när man gör samhället en tjänst såsom de gjorde.

– Det är det minsann. Snyggt jobb med scoopet om Annie Lööf, förresten. Jag har länge gått och anat att hon nog är zigenare, men kunde inte veta säkert. Men nu vet jag!

Annie Lööf, zigenare

Annie Lööf, zigenare

– Det var Anton Vestin som avslöjade henne, allt tack ska gå till honom.

– Nja, tycker inte att du ska vara så blygsam, Gunnesson. Du har under lång tid hängt ut diverse zigenarkryp. Jag tror inte svenska folket skulle ha varit i närheten av att ha den kunskap de har om zigenare om det inte hade varit för dig.

– Nu får du mig nästan att rodna.  Har du några historier att berätta om zigenare, förresten? Utan att överdriva måste jag säga att du är en historiernas man.

– Tja… Jag kanske skulle berätta om den där gången när en skock zigenare trodde de skulle få slå sig ned på min camping. När helst jag såg en zigenare närma sig hade jag haft för vana att ta fram geväret och jaga bort honom, skjuta varningsskott om så behövdes. Men en dag hade en familj smugit sig in på natten med sin husvagn och sovit över. När jag inspekterade området nästa morgon vid niotiden och fann husvagnen insåg jag direkt att de var zigenare. Bara zigenare kör omkring med så nedkörda fordon. Så jag avkrokade husvagnen från deras bil och satte den på min egen truck istället. Sedan släpade jag den till sjön en kilometer bort och puttade i den med hjälp av en polare. Så när zigenarna vaknade var deras husvagn fylld med vatten, medan de var själva blöta. Och för att försäkra mig om att detta inte skulle hända igen satte jag upp en skylt med texten ”Zigenare ej välkomna” vid ingången till min camping.

– Där fick de så de teg!

– Är man inte hård med zigenarna så kommer man snart nog ha hela släkten Taikon som granne.

– Skulle inte förvåna mig. Förresten, såg du också att Alliansfritt Sveriges ordförande Tommy på Plattan kallade oss rasister för att vi hängde ut Lööf? Vad är rasistiskt med att hänga ut någon som zigenare?

Tommy på Plattan

Tommy på Plattan

– Ingen jävla aning. Det ni gjorde var ju grävande journalistik! Åh, den där Tommy på Plattan. Han är missbrukare, har jag för mig?

– Det är han minsann. Trycker i sig flera gram knark varje dag.

– Vid sidan om invandrarna är nog missbrukarna vårt största samhällsproblem.

– Det skulle inte förvåna mig. De kostar samhället enorma resurser. För att inte tala om besväret de orsakar människor som tvingas ha dem som grannar.

– Det svider i mitt hjärta när jag hör om hur medelsvensson tvingas ha knarkare som grannar efter att kommunen gett dem hyreskontrakt.

– Anständiga människor ska inte behöva besväras av missbrukare! Du, jag blir så jävla trött på det där snacket om att missbrukarna har en så kallad ”sjukdom”. De har inte en sjukdom, de ÄR en sjukdom!

– Stämmer bra det. De är en smitta i samhällskroppen. Har man 2-3 missbrukare i en kommun ett år så har man 7-8 året efter och 15-19 året efter det. De sprider sig som en cancersvulst.

– De är ohyra och ska behandlas som detta. Jag menar, varför är man så nitisk med att utplåna småkryp genom att ringa Anticimex eller liknande? Varför har vi ingen att ringa som kan utrota missbrukarna? Nu har vi istället en socialtjänst som ger dem bidrag och bostad samt landsting som ger dem sjukvård. Det sägs att vi ska rehabilitera dem, men det fungerar ju inte!

– Min kära Gunnesson, vad vi istället borde sträva efter är ett missbrukarfritt samhälle.

– Det låter som en sådan drömvärld, ett missbrukarfritt samhälle! Apropå vårt samhälle. Har du sett hur många somalier vi har på gatorna i dag? Och nästan varje somaliehona man ser har barnvagn med sig. De fullständigt översvämmar Sverige!

Somalisk spetskompetens i Sverige

Somalisk spetskompetens i Sverige

– Ja, dessa jävla somalier. Sverige mår inte bra av att ha så många afrikanska vildar på vårt territorium. Vi måste reducera deras antal, inte öka det.

– Har du några förslag på hur vi kan göra det? För som det är nu kan vi tyvärr inte få igenom någon ändring av invandringspolitiken.

– Det har jag faktiskt. Minns du förra hösten när vi var ute och jagade älg tillsammans?

– Det minns jag minsann. Du knäppte två älgar med ett enda skott!

– Hehe, just ja. Jag hade nästan glömt det. Men då kom jag att tänka på något. Tänk om man istället för att jaga älg skulle jaga somalier?

– Det kanske skulle fungera för att få ner deras antal!

– Ja, varje somalier man skjuter är ju en som inte kommer fortplanta sig. Men jag kommer aldrig kunna få ner dem ensam. Det är därför jag börjat jobba på att få igenom jaktsäsong för somalier.

– Det är ju en utmärkt idé! Så när hade du tänkt att denna jaktsäsong skulle vara?

– Tjaa, preliminärt hade jag tänkt mig från 1 januari till 31 december. Så man ges stort spelrum för just när man behöver jaga dem.

– 365 dagar om året med andra ord. Får man bara ihop ett jaktlag borde det fungera ypperligt.

Plötsligt när vi pratade varandra gick ett sodomitpar förbi oss, vilket nästan fick oss att spy.

Sodomitpar

Sodomitpar

Joakim drog genast sin revolver och avlossade några skott mot ”paret”, men dessvärre missade kulorna och de lyckades fly platsen. Joakim var mycket förbannad efter detta.

– Äckliga jävla sodomiter! De där gick upp rakt framför oss utan någon respekt alls! Liksom, tror de att vi vill ha HIV, eller vad?

– Nästan så jag måste gå och testa mig nu.

– Finns få saker jag hatar så mycket som sodomiter. Män ska vara män, inte fjollor! De där är allt en man inte ska vara!

– Håller definitivt med dig där. Och så är de så gnälliga också. I dag verkar det mesta gnällandet gå ut på att sodomiterna tydligen begår självmord för att man säger att deras livsstil är en synd.

– Åh, det där är så fånigt. Faktumet att de begår självmord har ingenting med påstådd ”homofobi” att göra, utan snarare med deras egen psykiska störning. Men de tar inte ansvar för något de gör, så de skyller allt på samhället. Det är visst vårt fel när de knarkar ner sig och begår självmord.

– Läste du förresten En ex-flatas bekännelser? Hon tog upp just det där, alla problem de drar på sig genom livsstilen.

– Den läste jag! Det var minsann en viktig historia. Hoppas alla sodomiter läser den innan det är för sent!

– Ja, annars dör de ju av HIV.

– Och det är ju så synd också…

Härnäst hånskrattade vi ihop. Men sedan insåg jag just hur mycket klockan blivit och insåg att vi måste avbryta.

– Du, klockan har blivit så mycket nu, så jag måste avsluta nu. Men tack för intervjun! Du är mycket välkommen tillbaka!

6 thoughts on “Möt Joakim Modig – kungen av politisk inkorrekthet

  1. appropå det … Jag träffade en Skåning idag han sa att han skall rösta på Skånepartiet i kommunalvalet, jag frågande om SD var nått val i Skåne ?
    Nej sa han Vi skåningar skall ha Skånepartiet i mandat deklarera avhängighet från resten av Sverige, bussa ut varenda Muhammedan till Småland alla som vill får flytta hit även Stockholmare.

  2. Ping: Omfattande zigenarinfiltration inom statsmakten uppdagad | Hänt i Sverige

  3. Ping: Hänt i Sverige utlyser ”Fira alla döda missbrukare”-dagen pga Petzälls dödsdag i morgon | Hänt i Sverige

  4. Ping: Upp till kamp för rätten att tala klarspråk om somalieproblemet! | Hänt i Sverige

Kommentera

