Gästkrönika: Katarina Mazetti förbannar svenskheten

Katarina Mazetti (till höger) gormar och gastar

Katarina Mazetti (till höger) gormar och gastar

Då Katarina Mazetti begärt att få ordet här i Hänt i Sverige har vi gett henne utrymme att skriva en krönika för oss. För den som inte minns henne så är hon den samhällsdebattör som i början av året publicerade ett debattinlägg i ICA-kuriren med titeln ”Svårt att finna en riktig ‘svensk'”, för vilket hon kritiserades något enormt av svenska folket.

Era sjuka svennar! Det måste bli ett slut på era rasistfasoner nu va! Jag har blivit jävligt lack på er så det räcker! Och så fortsätter ni ändå att påstå att det finns något som ”svenskhet”, att det finns ”svenskar”! Att det finns någon naturlig skiljelinje mot resten av världen och de som kommer hit som flyktingar! Jag blir så less! Nej, nu kanske jag ska sluta vara så upprörd innan jag får hjärtinfarkt!

Nu kanske vi ska tala lite sanning va, till er som är så pigga på att bara höra lögner. Hade det inte varit för invandrarna skulle Sverige fortfarande leva på stenåldern. Ni skulle bo i igloos! Ni skulle gå ut varje morgon och se om det fanns någon isbjörn som stod där utanför! Och fanns det det skulle ni tvingas sitta inne i igloon, rädda att isbjörnen skulle äta upp er! Jag skulle dock vilja upplysa er om att det finns civiliserade människor på andra platser på Jorden! Närmare bestämt Afrika! Där sitter man inte och skriver ilskna kommentarer på näthatssajter! Nej, där komponerar man istället sofistikerad musik och dansar rytmiska danser! Ni svenskar har verkligen något att lära er!

Åh, så förbannad jag blir på er rasister. Det är som att jag skulle kunna slita lös varenda hårtest från min skalle! Men då skulle ni häckla mig för det också! Ni skulle kalla mig ”skalliga Katarina”! Eller kanske ”Skallarina”! Jag kommer helt enkelt inte göra er den tjänsten!

Nazistsajter som Avpixlat, Fria Tider, Exponerat och liknande får mig så illamående! Att människor kan läsa den smörja som skrivs där, än mindre lägga till egna kommentarer! Ser ni inte att det är en ändlös ström rasism och näthat? Ni är riktiga brunskjortor, allihop!

Jag har en lösning på allt detta! Och jag tillkännager nu denna lösning!

SVENSKHETEN MÅSTE UTROTAS! SVENSKARNA MÅSTE BORT FRÅN PLANETENS YTA!

Det är dags för alla ”svenska” män och kvinnor att sterilisera sig själva så de inte kan förpesta Jorden med fler barn! Bara på så sätt kan vi övervinna rasismen!

Tack för ordet.

Katarina Mazetti

2 thoughts on “Gästkrönika: Katarina Mazetti förbannar svenskheten

  1. Ping: Krönika: Elisabet Höglund: ”Sluta fira nationaldagen!” | Hänt i Sverige

Kommentera

