Hitlers födelsedag firades i hela landet

Richard Langéen

Richard Langéen

I dag är det Adolf Hitlers 124-årsdag, eller skulle ha varit det om han fortfarande varit vid liv. Av denna anledning intervjuar vi i Hänt i Sverige i dag Richard Langéen om hur han personligen firat sin ledares födelsedag.

– Herr Langéen, så hur har dagen varit för dig?

– Tack som frågar. Detta är årets höjdpunkt för mig och alla andra sanna nationalister i Sverige. Ända sedan jag först började tänka i politiska banor har Hitler varit min ledstjärna, och av den anledningen har ingen aktivitet varit viktigare än att fira hans minne. I dag var jag själv ute i Stockholms skärgård med medlemmar av Nordisk Ungdom och brände kors. Här är en av bilderna jag tog från firandet:
Korsbränning

– Det var då ett magnifikt kors, det där! Så hur många var ni allt som allt?

– Jag räknade till ett tjugotal. Det kanske inte är vidare många, men den krassa verkligheten är att de flesta som firar Hitlers minne i dag gör det inom deras egna husväggars skydd, då de är rädda för vad det innebär för deras karriärer. Själv håller jag dock alltid fanan högt!

– Vi på Hänt i Sverige applåderar ditt mod! Så vad mer gjorde ni under dagen där i skärgården?

– Tjaa, vi körde en lek vi kallade ”Hitta juden”, som går ut på att man ska bli först att hitta den utsedda juden. Det tål kanske att förklara just hur leken går till. Den person som utses till jude stänker myrsyra på kroppen för att efterlikna en typisk judes stank och gömmer sig sedan i ett buskage eller dylikt. Man tävlar sedan om att bli först att hitta juden genom stanken han avger. Vi hade himla roligt med detta!

– Mången tack för intervjun! Är det något mer du skulle vilja säga till Hänt i Sveriges läsare?

– Ja. Om du liksom jag har tänkt att alltid förbli Hitler trogen så finns det ingen webbsajt mer lämpad för dig än min egen – www.nationell.nu!

– Där instämmer vi! Har du inte gjort det än så rekommenderar vi verkligen att du tar och besöker nationell.nu – Langéens nav för de heroiska, antijudiska frihetskämparna.

Richard Langéen och hans anhang var dock inte de enda som firade Hitlers födelsedag. Även Svenska Motståndsrörelsen har slagit på stort, och varenda ett av deras nästen har varit ute på sina städers torg med tyrfanorna högt resta, till etablissemangets förtret. Så här såg det till exempel ut i Göteborg under eftermiddagen:

Nordfront
Vi har intervjuat chefen för Göteborgs näste, Reinar Hedqvist.

– Jag ser att ni lagt upp många bilder från dagens evenemang på www.nordfront.se. Vad var det ni ville uppnå med alla dessa fanor?

– Vi ville visa Göteborgs folk att vi står vid deras sida, och att vi är att räkna med. Samt framför allt att vi aldrig sviker vår ledare – ärat vare hans namn!

– Många säger att Hitler dog 1945, men när man ser alla dessa hyllanden av hans minne kan man ju nästan tro att han vandrar mitt ibland oss även i dag.

– Vår ledare Hitler dog endast i kroppen, inte i anden. I anden lever han intill evinnerlig tid!

– Vad betyder Hitler för dig personligen?

– Allt! När jag ställs inför en obekant situation där jag inte riktigt har svaren, så ställer jag mig frågan: Vad skulle Hitler göra? Genast är han där i anden och ger mig all upplysning jag behöver!

– Så han är inte bara politisk inspiration för dig, utan vägleder även det vardagliga livet?

– Jawohl! När frugan t.ex. var lite tveksam inför att ha det åttonde barnet ihop med mig så grubblade jag över hur jag skulle övertyga henne. Då kom Hitler till mig och sa: Hade det inte varit för tyska kvinnors idoga barnafödande hade riket inte ens besegrat Frankrike. Då berättade jag det för henne ordagrant, och med bums ville hon ha ännu ett barn! Hon är nu gravid i sjätte månaden, så vi kommer snart ha ytterligare tillskott i vår familj.

– Så vad kommer den lille heta?

– Adolf, naturligtvis! Som de sju tidigare!

– Heter alla dina barn Adolf?

– Ja, som första namn, i hans ära. Men naturligtvis har de olika andranamn så att vi kan skilja dem åt. T.ex. Adolf Rudolf Hedqvist, Adolf Heinrich Hedqvist och så vidare.

– Du slog två flugor i en smäll på detta vis! Du kan både hålla Hitlers minne vid liv genom var och en av dina söner, samt ändå låta dem få sig en unik identitet!

– Japp! Jag har gjort det till en förkortning som jag tatuerat in på armen. ”VSHG” – ”Vad skulle Hitler göra?” Han är sannerligen svaret på alla frågor!

– Ok! Jag får gratulera dig till den lyckade manifestationen i dag, och jag får önska dig och din fru lycka till med alla era ariska barn!

– Tack detsamma!

Med dessa två intervjuer har dagen gått mot sitt slut, och vi avrundar detta nummer av Hänt i Sverige.

2 thoughts on “Hitlers födelsedag firades i hela landet

  1. Ping: Internationell media om Hänt i Sverige: Ett makalöst genombrott! | Hänt i Sverige

  2. Ping: Jättemanifestationer i dag i Sverige till Hitlers minne | Hänt i Sverige

Kommentera

